Måndag till Lördag

Hej! Skriver en kort sammanfattning om vad som har hänt de senaste dagarna.
Måndag: Då var det kval för Corallo och start för Kiren. Kiren var ute i lopp 2 och hade spår 5. Han laddade från start men fick dödens och då brukar det aldrig gå bra men den här gången så vart han 4:a i mål så fatta vilken bra prestation han gjorde. 
Corallo klarade kvalet och gick 22,3. Skötte sig exemplariskt så vi är jättenöjda:)
Tisdag: Minns inte riktigt vad jag gjorde. Inget särskilt tror jag.
Onsdag: Skulle egentligen ha kört provlopp men det vart inställt så ska köra nästa vecka. 
Torsdag: Har världens sämsta minne men körde Cragge i alla fall. Han var grymt fin och snäll så jag är glad.
Fredag: Tränade ingen då men åkte på en huvudvärk så jag tog det lugnt nästan hela kvällen. 
Lördag:  Jobbade i stallet hela dagen. Mockade stallet, fyllde på vatten och spån, gav hästarna lunch, sopade, fixade och massa annat. Tränade Cragge och Joker. Red Joker barbacka några varv runt åkern och hade repgrimman. Det gick riktigt bra och Joker är grymt snäll att rida så jag är jättenöjd:) Sen var det då Cragges tur och vi promenerade runt åkern med speedcarten. Det gick också jättebra men Cragge vart rädd en gång och jag hade lite långa tömmar och då när han började att trava så låg jag raklång en bit men kortade tömmarna sen. 
Tog även och pysslade om fina Extra♥ Han är så söt och fin♥ Passade på att ta en kort promenad så blev han lite gladare:) Mitt hjärta♥
Just det, ja! Jag fick hem ett paket med kläder som vi hade beställt och de är provade. Det mesta passade bra förutom ett par byxor som ska skickas tillbaka. Har dessutom tonat håret så nu är det brunt:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0