I'm the one crazy after all

Hallå allihopa!
 
Jag har då varit ute och ridit grabbarna Joker och Horgen Even. Först fick Joker gå en tur med en galoppintervall i och han var framåt men han skulle gå in på varenda infart och gårdsplan *host,host* så det är lite typiskt Joker. 
Han var grym i galoppen idag fast det tog lite tid med fattningen men han galopperade i bra tempo, var reglerbar och  tyckte att det var jätteskoj. 
 
Sen så var det Horgen Evens tur. Vi for ut på en skritt- och travtur i skogen bort mot storvägen (ska förklara den vägen någongång) och tränade lite på halvhalter då en viss häst blev stark och pigg. Men han var jättefin och längtar tills nästa gång jag ska rida honom nästa gång :)
 
Annars så var det att ta in hästar, fodra och lite andra saker att göra. Tog in Max och Extra samtidigt. Max sprang ca 2 meter före mig och Extra 2 meter efter mig;) 
 
Förresten, jag blev sugen på att sy fler huvor och huvudlagsunderlägg. Ska jag ta och göra det eller inte?
Huvan på bilden har jag sytt:)
 

Kommentarer
Postat av: Thelma

Tycker jag absolut du ska göra :)

Svar: Ja, får se vilken färg det blir:)
Stina

2012-09-13 @ 23:36:42
URL: http://allroundekipage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0