Funderar

Ska ta och plugga lite mer nu. Har prov på måndag om visitation, hästens gångarter och kroppsdelar. Sen ska jag bli färdig med två inlämningsuppgifter ( i biologi och naturbruk) så snart som möjligt och nästa fredag är det matteprov så det är bara att plugga.
Skulle egentligen varit ute och kört Extra en stund under dagen men vädret var uruselt så det gick inte. Får ta det någon annan dag. 
 
I tisdags så pratade jag med en av mina klasskamrater när vi hade naturbruk. Vi skulle fixa en uppgift och höll på att renskriva den, då sa hon att jag kunde prata på och orden i princip bara forsade ur mig. Jag vet inte hur mycket jag pratade på men det kändes mycket bättre efteråt och jag nu är jag ännu mer självsäker och att jag gjorde rätt val. Att stanna här i Umeå och gå på gymnasiet istället för att flytta, så har jag nära till mina lyckopiller (djuren) och mina vänner när jag mår uselt psykiskt. 
 
Nåja ut och träna lite hästar imorgon så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0