You're amazing...

Hallå allihopa!

Berättar bara kortfattat om dagen då jag är jättetrött.

Det har varit ett helt fantastiskt väder idag. Varken för kallt eller varmt så det har varit jätteskönt att träna häst idag. Det är de här dagarna som egentligen är de bästa dagarna på året. Det är lite varmare än vinterkyla, solen skiner, det är vår i luften och man kan träna hur många hästar som helst.
Körde först Joker och vi for bort till Långfors, ett ställe som är ca 5 km ifrån våran gård. Han var jättefin, pigg men inge het så det är jättebra hoppas jag. Förrut var armarna som kok spaghetti efter att ha kört honom ett litet tag men nu var han lugn. Är så nöjd med honom<3


Bild från igår

Sen körde jag Extra på en tur oh Emil följde med med Sindy och de skötte sig jättebra. Vi vände borta vid den gamla vapenboden och for tillbaka men jag beslöt mig sen för att köra bort till bygdegården och Extra var inte så peppad på den idén;) Nåja han skötte sig bra och jag är nöjd:)



Just nu så är jag i Valbränna på en annan gård som min farmor har och vi ska vara här tills på tisdag.
Ska fota lite imorgon och visa hur det ser ut.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0