Utkast: Mars 7, 2012

Hallå allihopa!

Vaknade 8 i morse efter ca 4 ½ timmars sömn. Grät mig tills sömns igen:( Det är bara så fruktansvärt jobbigt och jag kan inte sluta tänka på dem.
Gick ut vid 10 och mockade lite och fyllde vatten. Passade sen på att fota lite när Elias och Mamma var ute och körde Max och det gick jättebra.
Efter lunchen så for jag, mamma och pappa ut på en tur med Extra, Galanto och Joker. Vem Galanto är tänker jag inte avslöja än;) Vi for bort till västra selet och det blåste typ stormbyar, så det var medvind på vägen bort och motvind på vägen hem. Extra kändes fin men han vill inte ta ut steget när han har brodd men han blir mjukare för varje gång och han skötte sig mycket bra när vi mötte en lastbil.

Passade sen på att rida min knasiga gammkiren;) Han var på hugget och skulle skygga, slå och fjanta på i blåsten, hahaXD

Ja sen kunde jag inte låta bli att skratta när mamma var ute och körde Sindy och den knastanten passade på att hoppa ner i djupsnön ute på åkern. När de for ut efter vägen en stund höll hon på att springa efter skoterspåret och sen så skenade hon hem. Men mamma fick tillslut stopp på henne. KnastantXD

Ja, annars så har jag pysslat om Quintelle, Cragge och Fanny. Jättefina hästarna<3

Nåja har tagit lite bilder som kommer imorgon.

Glöm inte frågestunden: http://kallblodsflickan.blogg.se/2012/march/fragestund-pa-bloggen.html#comment
Kom ihåg. Jag svarar på vilka frågor som helst. Nästan i alla fall.


Saknar dig varje dag, min älskade lilla myshäst<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Ven är hästen på bilden?

2012-03-09 @ 13:50:32
URL: http://www.lovemyanimals.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0