Trött...

Hallå allihopa!

Är kvar i Valbränna och har åkt skoter, promenerat, gymmat, fotat och simmat lite så jag har varit aktiv idag.
Allt gick bra och ska snart sova för att jag är jättetrött.


Gaaammal bild ifrån där jag är just nu.

Ska börja på en ny lista då jag kunde inte komma på vad jag skulle skriva mer.

Så här ser den ut:
1. Presentation
2. 10 saker du kanske inte visste om mig
3. Extra
4. Joker Pirat
5. Max IV
6. Chakir
7. Dobrah
8. Övriga hästar i stallet
9. Fanta och Pepsi
10. Lilla Gubben
11. Övriga smådjur
12. Någon/Några saknade
13. Ett roligt minne
14. Ett underbart minne
15. Ett sorgligt minne
16. Mina hobbies
17. En bild jag gillar
18. Någonting jag behöver bli bättre på
19. Min största rädsla i rid/travsporten och övrigt
20. Min favoritlåt
21. En låt som påminner om något i mitt förflutna
22. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, glad, ledsen osv
23. Varför hästar?
24. Kända hästar
25. Hästar jag har ridit
26. Hästar jag har kört
27. Utrustning av olika slag
28. Mitt mål inom ridningen
29. Mitt mål inom körningen
30. Drömlopp att få köra
31. Mitt drömyrke
32. Before I die

Ja jag börjar med den så fort jag har tid:)

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0