Will you beg me to face if I am able and true

Hallå allihopa!
När jag kom hem från skolan idag så stod Joker redan selad och klar att fara ut så jag bytte om och for ut och körde Joker på en tur till Långfors. Han travade jättefint både bort och hem men det var hemskt tungsprunget på vägen så det gick inte så fort. Men idag så skulle han inte skena förbi bygdegården, jag höll in honom och tog det lugnt så det gick kanoners. Lät han springa lite fortare en bit och åh vad fin han va♥ Ska kanske köra intervaller med honom på måndag hoppas på det!
Men när jag kom hem hade jag hemskt ont i fingrarna för att jag har nästan ingen blodcirkulation i fingrarna så jag ville bara kräkas för det gör så j*vla ont. Det kändes som om jag hade tränat häst i -20 utan handskar och det ni är inte roligt.
Stretchade Joker sen oh gjorde klar honom innan han fick gå in i boxen för att sen så skulle hästarna in och det gick bra.
Har annars sett på ovanligt många mord på TV. Började med att se på Beck - Levande begravd, innan ett avsnitt av Criminal Minds började och avslutade med ett avsnitt av Criminal Minds Suspect Behaviour, så det var inge  dålig kväll.
Nåja har inget mer att skriva så godnatt kära bloggläsare.
Vill ha sommar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0