Like a shadow from the past

Hallå allihopa!
Har varit på PRASO på Forslunda och det var roligt och lärorikt. Har bl.a. kört en intervall med Stjärnblixten och två med Paradis Oskar i speedcart och det var för att jag hade ponnylicens och hade en massa hästar hemma sa Ulf som är lärare där. Det var kul att få köra lite storhäst med speedcart fast det gick inte nå fort men det gör inget.
Sen har jag städat två kaninboxar och ett terrarium (stavning?) där det bodde tre ödlor så nu har jag lärt mig något nytt.
Hemma vid 5 för att äta middag och sen ut och rida Joker och det gick inte så bra när vi for efter vägen så det fick bli lite barbacka dressyr på ridbanan. Det gick bara fint.
Nåja måste gå och sova nu så godnatt.
Bild i från när jag var och åkte slalom i Vännäsbacken på friluftsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0