Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Hallå allihopa!

Inge särskilt i skolan idag förutom att jag hade glömt franska böckerna hemma och vi skulle ha dem idag så det var ju typiskt. Satt istället och läste.

Hemma så for jag ut på en kort tur med Joker och han var jättefin. Körde bort till bortanför byastugan som finns i västra selet och körde hem. Fick hålla i honom ganska mycket på hemvägen förbi bygdegården för att varje gång man kör där så håller han på att sticka så det är bara att lugna ner lille Joker. Den här gången gick det jättebra och det märks att jag håller på att bli starkare i armarna.

Imorgon så blir det att köra Extra en stund och kanske att rida Joker men vi får se om jag tar det på torsdag istället.

Tänkte bjussa på lite gamla bilder.

Goldie♥ Saknar dig gumman

Max♥

Dobrah♥

Och så den sista bilden:
Busen♥

Godnatt och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0