Foton från 2010

Hallå allihopa!

Har just suttit och redigerat sisådär 400- 500 bilder vilket tog minst 2 timmar så jag är lite trött i huvet. Bilderna är ifrån kriteriehelgen 2010, Vi i travskolan-finalen på Åby oktober 2010 och lite annat smått och gott.

Tänkte visa 3 favoritbilder från kriteriehelgen och ifrån Åby.

Först kriteriehelgen 2010:

1.

2.
Fina Kiren

3.


Åby SM och Finalen av Vi i travskolan 2010:

1.

2.

3.

Ja det var bara ett litet urval. Den enda redigeringen jag har gjort är att jag har beskurit vissa bilder och på någon enstaka bild så har jag mixtrat lite med färg och sånt men inte på någon av de här bilderna, förresten så är det bara någon bild på mig som har blivit det.

Nåja, ska gå och sova nu så godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0