Looking at a picture...

Hallå allihopa!
Slutade 12.50 och tog bussen som gick halv 2 hem. Jätteskönt att va hemma tidigt för att sedan direkt byta om och fara ut och köra Joker. Han var bara jättepigg och höll flera gånger på att sätta av i full galopp men pappa hjälpte mig att få ner honom till lugnare tempon. Mina fingrar var helt döda efteråt men det gör inget:) Joker var så fin men mitt ansikte, mina kläder och mitt hår var alldeles fullt av gegga då det hade tinat upp mycket på vägen. Men lerinpackning sägs ju vara bra för huden;)
När vi kom tillbaka så tog jag en paus och passade på att dricka kaffe. For sen ut och jogga Extra bort efter västa selet till bortanför byastugan. Om vägen är som den är idag elelr lite mjukare så for det bli intervaller på söndag.
Ska passa på att byta om nu och se på Criminal Minds, sen blir det Criminal Minds Suspect behaviour (stavning?) och sen blir det kanske att duscha och sova.
Om jag inte skriver senare så blir detta et godnatt. Tyvärr inga bilder men ska kanske passa på att ladda över lite bilder från våran stora dator till ett USB-minne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0