Time can heal, but the scars only hide the way you feel..

Hallå allihopa!

Skulle upp klockan 8 imorse men somnade om och sov till 10.30 så jag var lite arg på mig själv för att jag sov så länge för att jag skulle fixa hela stallet då alla andra var borta. Bytte om, gick ut och började mocka. Efter att ha mockat två boxar så kom pappa hem. Sen gick jag in och stekte vårrullar och falafel till lunch, så gott:) Såg på lunchtravet och drack kaffe efter att jag hade ätit. Sen fotsatte jag att mocka, fylla vatten och ge hästarna lunch.

Körde Extra först och han fick dra lite däck och han kändes bra.

Sen for jag och pappa ut med Joker på en tur och Joker gick betydligt bättre nu än senast då han gick rakare och han var inte het och han kunde ta ut steget en bit:) Men på hemvägen började han att skena en liten bit när han vart rädd för en hund men jag fick stopp på honom som tur var.
Jag stretchade honom efteråt och han skötte sig jättebra.

Tillslut for jag ut med galentanten Sindy O med storhästrockarden då det var punka på ponnyrockarden och hon sprang i jääääättefort:) Hon var lite galen men trava som en klocka och skötte sig bra. Hon är så duktig, lilla Sindy.


Emil och Sindy i somras

Har annars sett på Criminal Minds, Criminal Minds Suspect Behaviour och Flashpiont. Riktigt bra:)

Måste gå och sova nu men först en kommentar:

Nathalie www.nathalieling.blogg.se om Hööks vs Börjes: 
intressant lista du har gjort! Håller med om att börjes är billiga. Tyvärr har dom inte reflexbröstan i rosa där som dom har på hööks, den skulle jag nämligen vilja ha :)

Svar: Tack:) Tyckte att det var ett roligt tidsfördriv som jag har:) Ja det är lite synd, kanske inte för mig för er andra som vill ha rosa så är det ju synd.

Godnatt allihop:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0