You can take away my soul

Hallå allihopa!

Skulle egentligen ha kört Extra igår men min mormor var på besök och hon stannade länge så jag valde att hoppa över. Ska ut och köra idag istället. Det kommer att bli roligt för att Extra och Sindy kommer nog att gasa på lite:)

Håller just nu på att bli irriterad på skrivaren som jag höll på att installera när jag kom på: Vart f*n är installations CD:n? Och nu när alla ligger så är det inte så lätt att fråga dem vart den är. *Suck*
Hade några bilder som jag ska skanna in och som jag vill visa.

Nåja tänkte att bjuda på några bilder som jag har ifrån Bodens dubbeltrav 2011.



















Japp det var bara ett litet urval.

Godnatt allihopa

Kommentarer
Postat av: thelma

Du fotade möjligtvis ingenting i Lycksele 2011, umåkers dubbelhelg 2010 eller 2011? :)

2012-04-01 @ 10:00:17
URL: http://travteamet.blogg.se/
Postat av: Thelma

Sv; Okej, såg att du kommenterat mitt inlägg på ponnytrav.ifokus.se, du kan skicka bilderna till min e-post om du hittar bilderna :D



kram!

2012-04-01 @ 19:55:04
URL: http://travteamet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0