So I won't give up that easily

Hallå allihopa!
Hade Nationella i kemi idag och jag var klar på ca 30 min så jag hade 30 min rast.
Nåja nog om skoldagen men tagar imorgon för att då ska jag på PRASO-dag på Forslunda och det är typ enda skoldagen jag har taggat inför. Har aldrig taggat inför en skoldag på Hammar för att jag bokstavligen avskyr det stället och när jag väl har slutat där så vill jag aldrig sätta en fot där igen. Så är det bara.
Visste ni att det droppar från taket på hammar?!
Hemma så har jag kört Extra och vi joggade bort till Vapenboden och tillbaka. Extra var lite fjantig men pigg och fin men marken är så mjuk så det suger tag när hästarna springer så de slår lätt ihop.
Nåja annars så har jag fixat om den gamla kartongen som jag mobilen låg i när jag köpte den och gjort om den till en förvaringsask åt alla ringar som jag har. Bild kommer.
Nåja måste gå och sova nu så att jag är pigg imorgon för det blir ingen sovmorgon. Ska upp senast klockan 6 för att bussen som ska till Ume passerar Rödåsel strax efter 7. Och jag som är så morgonpigg;)
Och med den där bilden så säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0