Ingen rubrik

Hallå allihopa!
Förlåt att jag inte har skrivit, jag har bara varit så trött.
Körde Joker och Extra i torsdags och de var pigga och fina. Joker har utvecklats en del men jag jag får jobba mycket för att å honom att gå fint.
Extra fick träna med Sindy och båda skötte sig jättefint.
Ida är här just nu och igår så fick hon rida Sindy och köra Max och båda skötte sig jättebra. Åkte med när hon körde Max och höll koll medan hon red Sindy för att Sindy kan bli lite knasig ibland.
Nåja, måste gå och sova snart för att jag ska upp tidigt för att jag ska till provloppen och vi har 5 hästar som ska ut så jag har lite jobb.
Rapport om hur det gick kommer idag någongång.
Tyvärr så blir det inga bilder nu men vi ska ta lite på provloppen idag.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0