If I fall on the way...

Hallå allihopa!

Jobbade mest bara i stallet igår så det hände inte så mycket. Resten av familjen for iväg och åkte skoter men jag kände inte för det så jag stannade kvar hemma.

Jag tränade bara Joker och vi red i lite på volt i en kvart och vad jag fick jobba med honom för att han inte skulle förböja sig, böja sig åt fel håll, gå ur spåret eller koncentrera sig på annat så det var inte lätt men på slutet var han jätteduktig så jag valde att avsluta då det gick som bäst för att annars blir Joker så less på dressyren.
Men han gjorde en underbar halt och stod helt stilla utan att röra på en enda muskel och lydde sen när jag gav honom hjälper för att skritta igen. Duktig Joker♥


Arkivbild på trollungen♥

Sitter just nu och ser på Jordan, rättsläkare.

Godnatt alla underbara läsare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0