Hej!

Hallå allihopa!
Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har bara inte orkat vara inne på datorn något den senaste tiden. Vi har haft nationella i kemi så jag vart ganska hjärndöd efter det.
I onsdags så for jag ut och körde Joker med pappa och Joker var helt underbar♥ For på en tur bort till långfors och fick jobba lite med han och det gick super så nu får vi jobba vidare och se hur det går:) Jagvågar inte säga att jag kan få honom till start men vi gör framsteg i alla fall. Ska snart ut och rida lite dressyr på honom.
Igår så var jag ute och körde Extra en stund och han fick dra lite däck. Han kändes jättefin men det var lite klumpigt att vända med storhästrockarden då det är punka på ponnyrockarden.
Nåja. Slutar 12.55 imorgon så jag tar tidiga bussen hem för att ut och köra Joker och Extra. Ska bli så grymt härligt att få sluta tidigare:D Sen har vi chill förmiddag med franska, 25 min rast efter det, sen engelska oh efter lunch så är det slöjd.
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0