Hästar är änglar utan vingar

Hallå allihopa!
Det vart aldrig att fara ut och rida Gallanto så jag får ta det någon annan dag.
Har inte gjort så mycket vettigt idag, inte i skolan heller. Haha...
Det blir roligt i morgon för att direkt när jag kommer hem och har bytt om så ska jag ut och köra Joker med pappa så det är knappast dumt:) Sen ska jag nog ut och köra Extra runt åkern men är underlaget dåligt så tömkör jag honom istället och tränar lite NH eller trick sen. Vi får se...
Ska ta och ladda upp lite bilder nu innan jag går och lägger mig men ingen mer uppdatering ikväll för min del så godnatt.
Gallanto♥ Han är som en bulldozer att leda men hemskt snäll för att vara hingst. En sak till: Han är halvbrorsa till Hurre. De har samma mamma men olika pappor då Hurre var efter Malabar Circle Ås och Gallanto är efter Gallant Baron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0