Senaste tiden

Okej så här är det...
Under de dagar som har hunnit gå så har det hunnit hända en massa saker i mitt liv.Jag har haft prao, jag har gåt tut 9:an, hunnit tävla både med Extra, även Sindy och Kiren har hunnit tävla, Joker har börjat att gå bättre, vi måste boka tid hos någon veterinär åt Cragge och en massa annat. Jag har varit på prao för att vi hade elevens val på skolan och jag var på umåker hos Stefan Johansson som är proffstränare och jag jobbade mycket. Fick bland annat köra, borsta, mocka osv. Det var kul och bra att vara i ett annat stall än ens eget och man får mer rutin och självförtroende.
Fler inlägg om den senaste tiden kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0