Midnattstravet

Hallå allihopa!
 
Har inte hunnit skriva om hur det gick i skellefte. I alla fall så Extra var 5:a på 2,00,4 efter att ha tagit en lååång startgalopp men det p.g.a att han hade en något virrig kusk (Jag alltsåXD) som aldrig hade haft spår 3 i en volt på 5 hästar så vi missade starten lite. Sen vart han störd i första kurvan av att en häst som galopperade och saktade av rejält och då kom Extra och jag i full fart så det tog tvärstopp och vi kunde inte styra ut då det redan var två hästar där så vi fick backa ut. Men den här gången så fjantade Extra inte till det som han brukar då han har blivit störd utan nu så koncentrerade han sig på att springa. Vi tog oss i mål som 5:a på tiden 2,00,4 så jag är jättenöjd:)
 
Kiren var tyvärr oplacerad i sitt lopp men de öppnade så långsamt och det blir svårt att ta till slut när man har stått på 40 m tillägg. Nåja han gjorde ett bra lopp och det är bara att anmäla till nya lopp.
 
Annars så snackade jag mest med Amanda. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thelma

Grattis :D!

Svar: Tack:D
Stina

2012-06-30 @ 13:07:40
URL: http://minturbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0