You shot me down, but I won't fall.....

Hallå allihopa!

Hade en ganska jobbig skoldag idag så det orkar jag inte prata om. Men har i alla fall gjort bort gymnasievalet och det är känns bra.
Hemma så har jag ridit Joker och kört Extra. De var jättefina båda två så jag är jättenöjd:)
Joker fick gå tre gånger i djupsnön i stället för två den här gången och det ska även få göra i fortsättningen. Extra var jättefin men det var inte lätt att köra runt banan hemma när man inte ser kanterna där det är skottat.

Sen vill jag ta död på min dator. Den har dampat hela kvällen:P

Måste gå nu.. Ska se nyheterna.... Sen plugga inför provet imorgon...

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket gymnasium blev det ? Jag tror att jag skrev fel men jag är inte en mstare på att stava

2012-01-29 @ 15:28:35
URL: http://www.lovemyanimal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0