When the light is nearly gone....

Hallå allihopa!

Ska säga att Cragge var ut och starta igår men var första utan pengar men han var jättefin och i bra form, det vart bara lite fel tillslut. Bara att komma igen. Jag fick inte följa med då jag var sjuk:(

Har tränat 4 hästar idag. Började med att köra Max som var jättepigg och fin:) Man kan inte tro att han är 20år nu, han vill bara springa:) Det var länge sedan jag körde honom senast och man blir glad av att köra honom.


Fina skruttis♥

Sen körde jag Extra en stund med lokselen och han var jättefin och pigg men han fick inte trava så fort för att han inte ska måsta springa fort hela tiden, det sliter på honom.


Fina Draken♥

Red sen Joker som var jättepigg och busig. Först skrittade vi lite runt åkern och plumsade lite, sen vart det dressyr en stund och han kändes mycket finare idag men vi har mycket att jobba med. Stretchade honom lite i bogen och myste med honom en stund innan han fick gå in i boxen.




Körde även lilla Sindy O som var jättefin men hon har sina egna idéer när det gäller att tränaX) Men jätteduktig var hon och höll på att flyga i luften när det satte sig en liten fågel på dyngstackenXD


Sindy♥

Sen halkade jag och slog i båda knäna när jag hade hämtat en spånsäck i bussen så jag började asgarva. Man måste skratta bort smärtan vissa gånger.

Skriver lite mer senare ikväll så hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0