The burning is saving all of us....

Hallå allihopa!
Hade en ganska lugn skoldag idag så när jag kom hem så såg jag lite på Super Vets på BBC knowledge. Ett jättebra och lärorikt program.
Sen åt jag vegetarisk pizza till middag, så gott:) Sen var det bara att gå ut och rida Joker:) Han var så fin, min lilla trollunge! Pigg och glad hela tiden:) Plumsade lite i djupsnön och han bara klev på och vissa bitar så skulle han bara trava.
Pappa sa ju att jag ska rida honom minst 5 ggr i veckan så jag kommer att få att träna massor närmsta månaderna. Inte alls dåligt:)

Pysslade om Lilla Gubben och sen har jag inte gjort nå särskilt.

Tror snart att jag ska och lägga mig. har räknat ut att jag har sovit 14 timmar för lite den här veckan än så länge:P Har utgått ifrån att man bör sova 8 timmar/natt. Tror knappast att jag kan ändra på mina sovvanor heller.

Imorgon blir det att stiga upp tidigt för att då bär det av till bergsåkers V75 omgång imorgon:) Kiren startar i silverdivisionen så det ska ju bli spännande:) Tipstidningar dissar Kiren så då får han motbevisa dem precis som förut.


Min fina häst<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

du måste bara skriva hur det gick!!!!!

2012-01-21 @ 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0