Taste that blood before you cry....

Hallå allihopa:)

Va in till Piteå och shoppa lite idag med mormor och brorsorna. Tycker inte om att shoppa så det vart långtråkigt att gå omkring i affärer hela tiden. Köpte i alla fall 2 ringar, 1 bok ( Del av 2 Vampire diaries böckerna), 1 repgrimma till Dobrah och lite godis till Lilla Gubben och Fanta och Pepsi. Bilder kommer imorgon:) Där jag köpte repgrimman och godiset var det då inte tråkigt att va;) De sålde en hel del hästgrejer som jag skulle behöva men hade inte råd:(

For sen tillbaka till Korsträsk och fika inna vi for till älvsbyn och hälsa på min morfar som ligger inne på avlastning för att han har fått en stroke:(
Prata med honom en stund och sen skulle mormor till ica så jag passa på att gå till kiosken och köpa tisdagens nummer av travronden:) Hann nämligen inte läsa den igår innan vi for till tåget:( For sen tillbaka till korsträsk och åt middag och sen har jag bara chillat. Såg en timme av The voice Sverige på 4:an innan jag duscha och logga in på datorn och lyssna på Bury The Lies i mobilen:)

Kan berätta att att jag äntligen fick den där skivan till Takidas senaste cd The Burning Heart:D Äntligen!! Ska lyssna på den när jag kommer hem:)


Bjussar på en bild som jag tog igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0