Sov gott<3:'(

Ja det här var en tuff dag för mig då några av mina fina hästar har fått somna in:'( Rolle, Quintana, Lovina och Hurre har fått gå vidare till de evigt gröna ängarna. Usch det är bara hemskt och jobbigt men vi kunde inte ha kvar dem för det har varit så knepigt me stallplatser och tidsbrist och det är inte så kul för dem att bara stå och inte göra något.
Ett svårt men rätt beslut men jag kan inte fatta att de är borta:'(


Lovina, du kommer alltid att va som en syster för mig<3 1995-2012


Rolle, tack för alla minnen skruttis<3 1997-2012


Hurre, du kommer alltid att va min fina stjärna<3 2005-2012


Quintana, sur och tvär hela tiden med en stark karaktär<3 2000-2012

Sov gott mina änglar<3 Vaka över era nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Nelly

Va tråkigt :(

R.I.P

2012-01-19 @ 10:50:02
URL: http://njidon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0