See the light in the dark....

Hallå allihopa!

Känner mig riktigt duktig idag. Har för en gångs skull jobbat väldigt fort på lektionerna (kan inte minnas att jag har jobbat så här mycket på lektionerna), sen hemma så har jag kört två mycket pigga ponnyer, städat hos marsvinen, fixat lite på slöjdarbetet, både kokat kaffe och té, pysslat om Lilla Gubben, fixat i stallet och sett på Sveriges värsta bilförare. Så jag har hunnit med mycket:)

Jag körde ju Extra och Sindy en halvtimme var med lokselen och de var jättefina och superpigga. Körde först Extra som låg på bettet och skrittade ovanligt snabbt så det var ju bra:) Första träningen efter vaccineringen i fredags. Sen körde jag ju Sindy, knastanten som bara ville trava och när hon väl fick trava så skulle hon bara trava snabbt:) Sen vart det lite sken då hon vart rädd för några som var ute och gick men jag fick snabbt ner henne till skritt igen.


Fina Sindy<3


Finaste Extra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0