Promenad

Hallå!
Orkar inte skriva mycket om skolan idag förutom att det var drygt.
Väl hemma så tog jag det lugnt tills efter middagen då gick jag ut i stallet och fyllde vatten till hästarna och började att ta in dem.
Oj va lugna alla va förutom Joker som det absolut inte finns någon handbroms på;) Man får nästan springa efter honom. Tur att jag inte tog både honom och Extra samtidigt för att Joker går minst två och en halv meter framför Extra så att mina armar töjs ut av detta;)
Kan även säga att Hurre skötte sig otroligt bra<3 Han tvärstanna två gånger och kolla omkring men varken skyggade eller sprätte till som han kan göra. Han har tagit ett litet steg längre fram in sin psykiska utveckling.

Tog sen och gick en promenad med min gamle, galna tjugoåring Max IV:) Han har smitit så mycket att nu får han stå inne i boxen på heltid tills vi har fixat till hagen. Han var lite crazy att gå med och vi tog och sprang en stund:)
Det var superroligt och han ökade farten hela tiden så jag fick också göra det men oj va roligt det var:) Härligt att en tjugoåring kan va så pigg<3


En bild på gullungen<3

Kan även inte låta bli att lägga in denna bild på Sindy som vi tog den 23:e december (när jag liks tog och la in en bild från samma album): 

KnastantXD

Godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0