Love, trust, understand<3

Hallå allihopa!

Försov mig jättemycket imorse och vaknade inte förrän 9.10!! Jag som skulle upp 7.30!!
Det vart bara att stiga upp, ta på sig stallkläder, käka frukost och gå ut i stallet. Ägnade mig först en stund åt att pyssla om Lilla Gubben och fixa lite innan jag gick in och åt lunch. Gick sen ut för att Emil och jag skulle ut och köra Sindy och Extra. Vi fick först lite problem med ena rockardhjulet som hade fastnat men Emil fick loss det.
Körde bort mot vapenboden idag igen och Extra var småfjantig och skyggade hela tidenXD Men oj va fin han va och fort ville han springa, höll inte på att få han att springa långsamt. Han är grymt bra<3

Kom hem och pysslade om Extra och gav sen hästarna lunch.
Bytte om och sen kom farfar och vi for till v-by för att fira farmor som fyllde 65år. Farfar, pappa,Emil och Elias for till stan medans jag stannade och kollade igenom en massa tidnings urklipp om bl.a Kiren och Rolle:)
Mamma kom vid 5 för att hon hade jobbat och när de andra hade kommit tillbaka så åt vi middag och tog det lite lugnt innan det vart tårta. Satt och pratade lite med farmorsmor en stund under tiden. Efter vi hade ätit tårta for vi hem och började göra klart i stallet.

Kan ju säga det att Hurre var ju lagomt rolig att ta in. Han sprang runt i hagen som en galning och gick verkligen på tårna in i stallet. Han är ju något nervig av sig.

När stallet var klart så gick jag in för att jag skulle se på V65 från Romme. Fannys halvbror Akjas Funnyforward skulle starta men det visade sig att han var struken så tyvärr fick jag inte honom:(


Actionbild på Hurre;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0