Lista

Har tänkt att skriva en lista om mig och mitt liv som ser ut så här:

1. Presentation + Bild
2. Hobbys och intressen + Bild
3. Klädstil + Bild
4. Musiksmak + Favvolåt med text
5. Böcker som jag tycker om att läsa + Bild
6. Favoritlistan
7. Drömkille
8. Mina kompisar + Bild (om jag hittar)
9. Max IV + Bildbomb
10. Extra + Bildbomb
11. Chakir + Bildbomb
12. Dobrah + Bildbomb
13. Joker Pirat + Bildbomb
14. Rollercoaster + Bildbomb
15. Övriga hästar på gården + Bildbomb
16. Fanta och Pepsi + Bildbomb
17. Lilla Gubben + Bildbomb
18. Mina två lagomt normala katter + Bildbomb
19. En roligt minne
20. Ett bra minne
21. Ett sorgligt minne
22. Roligaste segern
23. Drömyrket
24. Hur ser mitt liv ut om 10 år?

Börjar att skriva ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0