Inte min dag idag...

Hallå allihopa!

Man kan säga att detta inte var någon bra dag för att
1) Skolan började
2) Missa skolbussen då jag skulle hem för att vi hade fått fel info
3) Hade inga pengar på mobilen
4) Fick börja gå mot v-by
5) Höll på att gå vilse i vännäs
6) Frös samtidigt som jag gick (tur att jag är härdad)
7) Virrade mig in på kyrkogården

Det löste sig tillslut för att pappa ringde farfar som fick hämta mig bortanför maria kapellet och skjutsa hem mig.
Väl hemma så åt jag, pappa och brosorna middag och sen gick jag ut i stallet och jobba en stund.
Jag fyllde vatten och gav kvällsfodret och sen tog Emil och jag in hästarna som var ovanligt lugna.

Pysslade om Lilla Gubben en stund och hans öga då det har blivit lite varigt igen:( Får se hur jag gör med honom. Han är gammal och måste äta mycket för att hålla vikten. Men samtidigt är han pigg och glad.
Jag vet inte hur jag ska göra.


Min sötis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0