Ibland måste man släppa taget.....

Hallå allihopa!

Har jobbat mycket idag ute i stallet och på gården och det är helt underbart men fy tusan vad jag frös:P Tur att det inte är lika kallt som förra vintern. Har bl.a hållt på lite med att skotta fram tråd på vissa ställen då vi skulle fixa hagarna inför måndagen. På många sätt ser jag inte fram emot den dagen:( Usch vad jobbigt det kommer att va:'( men det är bara att bita ihop och gå vidare men minnen kommer att finnas kvar.

Imorgon kommer jag att pyssla om några av mina fina hästar<3

Mitt hjärta blöder och tårarna lurar men jag måste klara mig igenom detta. Hur jobbigt det än blir.


Älskar dig knashäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0