Hemma nu

Nu är jag äntligen hemma igen och ska snart gå och lägga mig för att jag ska upp tidigt imorgon för att jag ska ut och köra Extra, laga till lite hagar, mocka, sopa, fylla på vatten och hö, pyssla om Lilla Gubben, ge hästarna lunch, städa hos marsvinen, åka till farmor och äta middag och ta gå i säng tidigt. Så senast halv 8 ska jag va uppe.

Har inget mer att säga egentligen förutom att mina norge bilder inte kommer ikväll då jag bloggar från stora datorn. Har använt den för att föra över lite mer musik till min mobil. Börjar att ha en del låtar nu.

Ska skriva klart min nästa punkt på listan sen går jag och lägger mig.


Fina lilla Lovina Pirat<3 Vad som än händer som kommer du alltid att finnas i mitt hjärta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0