Blå tävlingsoutfit

Japp så här ser min dröm tävlingsoutfit till mitt framtida kallblod (vill ha en egen storhäst men mina föräldar får spader och undrar om jag kan vänta några år innan jag köper en egen häst, kommer ändå att köpa direkt jag har ekonomi och har flyttat hemifrån.)  Annars kan jag kanske skaffa till Joker om han blir bra.


Japp det är:
- Blå syntetsele
- Blå/vit eller namn förbygel
- Blå syntetkindstropp
- Ljusa stegtömmar
- Läder slaggjord (Otroligt viktigt med säkerhet)
- Blått nossludd
- Blå/vit huva
- Blå Royal Puma sulky

Blått är ju grymt snyggt på de flesta hästar och en av stallets färger. Tänker sen komma med en vinröd och blå tävlingsoufit, en trend med blå/silver och en Care Fore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0