4. Musiksmak

1. Presentation + Bild
2. Hobbys och intressen + Bild
3. Klädstil + Bild
4. Musiksmak + Favvolåt med text

5. Böcker som jag tycker om att läsa + Bild
6. Favoritlistan
7. Drömkille
8. Mina kompisar + Bild (om jag hittar)
9. Max IV + Bildbomb
10. Extra + Bildbomb
11. Chakir + Bildbomb
12. Dobrah + Bildbomb
13. Joker Pirat + Bildbomb
14. Rollercoaster + Bildbomb
15. Övriga hästar på gården + Bildbomb
16. Fanta och Pepsi + Bildbomb
17. Lilla Gubben + Bildbomb
18. Mina två lagomt normala katter + Bildbomb
19. En roligt minne
20. Ett bra minne
21. Ett sorgligt minne
22. Roligaste segern
23. Drömyrket
24. Hur ser mitt liv ut om 10 år?
25. Drömmar och mål
26. Rädslor

Min musiksmak är ganska stor. Jag kan lyssna på det mesta och har ingen riktigt favvogenre.
För det mesta så lyssnar jag på Takida (tröttnar aldrig på deras låtar) men ibland så lyssnar på andra artister och grupper som t.ex Shakira, Nickelback, September, Taylor Swift, Lady Gaga, Linkin Park, Alexandra Burke, Kesha, Westlife, Bruno Mars, Måns Zelmerlöv, Taio cruz och Avril Lavigne.

Min absoluta favorit grupp är ju då Takida:) Jag älskar deras låtar och första gången jag hörde dem var när Curly Sue spelades på RIX FM och min första tanke var: Vilken underbar låt! Sen började jag (så fort vi hade köpt datorn) att lyssna på den och Handlake Village på youtube. Sen började jag att lyssna på The darker instinct på youtube och jag tyckte att de låtarna var jättebra.
Efter att jag hade skaffat Facebook så hittade jag vad alla albumen och låtarna hette och lyssnade på dem innan jag sen köpte CD: Bury the lies som jag även har i mobilen. Love it<3 Kan alla låtarna utan och innan.
Fick i julklapp The burning heart och kan alla låtarna utan och innan:)

Min favvolåt av Takida är: Haven Stay

Länk till musikvideon:
http://www.youtube.com/watch?v=xsd3ee2Xa98


Accepting

The dark evolving me as well
It lingers on from where I can tell
I am yours and yours to blame now
Hell's protecting, I want to burn
You and me, we will never learn
Take a step away from me now

Moving closer

Won't you leave it alone, darling
Wait for me
Wait for me tonight
Moving Closer

If I'll fall on the way
If I should fall from you
Keep it real haven stay
(Keep it real haven stay)

Stand in line for what it's worth
It's not better so much worse
They can't help me
helpless blue eyes

Heartbeats pushing me aside
Closing in for one last try
The last breath forcing me to tell lies
Moving closer

Won't you leave it alone, darling
Wait for me
Wait for me tonight
Moving closer

If I'll fall on the way
If I should fall from you
Keep it real haven stay
(Keep it real haven stay)
Will you beg me to face
If I am able and true
Keep it still haven raze

If I'll fall on the way
If I should fall from you
Keep it real haven stay
(Keep it real haven stay)
Will you beg me to face
If I am able and true
Keep it still haven raze

Moving Closer


Jag bara älskar den här låten och repeat knappen är hemskt sliten för att jag kan inte sluta lyssna på den!!:D
Musikvideon är jättebra och jag tycker att den väcker känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0