3.Klädstil

1. Presentation + Bild
2. Hobbys och intressen + Bild
3. Klädstil + Bild
4. Musiksmak + Favvolåt med text
5. Böcker som jag tycker om att läsa + Bild
6. Favoritlistan
7. Drömkille
8. Mina kompisar + Bild (om jag hittar)
9. Max IV + Bildbomb
10. Extra + Bildbomb
11. Chakir + Bildbomb
12. Dobrah + Bildbomb
13. Joker Pirat + Bildbomb
14. Rollercoaster + Bildbomb
15. Övriga hästar på gården + Bildbomb
16. Fanta och Pepsi + Bildbomb
17. Lilla Gubben + Bildbomb
18. Mina två lagomt normala katter + Bildbomb
19. En roligt minne
20. Ett bra minne
21. Ett sorgligt minne
22. Roligaste segern
23. Drömyrket
24. Hur ser mitt liv ut om 10 år?
25. Drömmar och mål
26. Rädslor

Min klädstil är enkel. Jag gillar att gå runt i bekväma jeans eller mukisbyxor som man kan ha i stallet och en bra och bekväm tröja. Det ska inte va dyrt och exklusivt (stavning?) utan billigt och enkelt. Huvudsaken att de tär bekvämt och helst att man kan ha det i stallet.
Jag brukar inte handla kläder nå ofta. Senast jag köpte något plagg på en butik var på sportlovet förra året. Har sen dess fått tre säckar med kläder som ska bort och behållt sammanlagt en säck. Men sen har det varit en blus och en poncho som jag fick i julklapp och ett par mjukisbyxor mamma hade beställt till mig innan sommaren. man kan knappast säga att jag är galen i mode. Bryr mig knappast om vad kläderna har för färger eller om de matchar. Huvudsaken är att inte har för mycke rosa eller lila.

Till fest är jag också ganska avslappnad klädsel men lite mer uppklätt är det. En poncho eller blus eller en "fin"tröja och jeans duger för det mesta. Använder aldrig klänning nuförtiden hade det senast för tre-fyra år sedan. Använder aldrig kjol heller.

I stallet har jag mina mocca färgade Domani ridbyxor:) Älskar dem då de har bra passform är slitstarka och jag har haft dem i två år ungefär och de passar lika bra fortfarande. De börjar att bli slitna så jag ska köpa ett till par ridbyxor men jag vet inte när.


Jag är lite mer festklädd


Har dåligt med bilder på min klädstil men kan säga at tjag är vardagsklädd på den här bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0