2. Hobbys och intressen

1. Presentation + Bild
2. Hobbys och intressen + Bild
3. Klädstil + Bild
4. Musiksmak + Favvolåt med text
5. Böcker som jag tycker om att läsa + Bild
6. Favoritlistan
7. Drömkille
8. Mina kompisar + Bild (om jag hittar)
9. Max IV + Bildbomb
10. Extra + Bildbomb
11. Chakir + Bildbomb
12. Dobrah + Bildbomb
13. Joker Pirat + Bildbomb
14. Rollercoaster + Bildbomb
15. Övriga hästar på gården + Bildbomb
16. Fanta och Pepsi + Bildbomb
17. Lilla Gubben + Bildbomb
18. Mina två lagomt normala katter + Bildbomb
19. En roligt minne
20. Ett bra minne
21. Ett sorgligt minne
22. Roligaste segern
23. Drömyrket
24. Hur ser mitt liv ut om 10 år?
25. Drömmar och mål
26. Rädslor

Japp då var det dags att skriva om mina hobbys och intressen.

Mitt absoluta favvo intresse och hobby är ponnytrav och trav:)

Jag har hållt på med det så länge jag kan minnas för att vi har alltid haft travhästar så jag har fått varit på mycket trav, både tävlingar och snabbjobb. Va första gången på en travbana när jag var tre- fyra dagar gammal för att mamma och pappa hade hästar som skulle ut i snabbjobb så jag är i princip uppvuxen på travet.

En ponnytrav bild:



En trav bild:



Ett annat stort intresse jag har är ridning
Speciellt dressyr och monté. Jag tycker om dressyren mycket för samspelet som man får med hästen och montés fart och spänning.
Har tänkt att både rida dressyr och monté med Dobrah här hemma. Kanske ställa upp i någon lätt dressyr tävling någongång men vi får se. Montén har jag tänkt att rida här hemma och om jag får tillåtelse av pappa så får Dobrah hänga till Lyckseletravet och testa att springa på banan med mig i sadeln. Hon gillar Lyckseletravet och skulle trivas att få hänga med dit några få dagar. Dessutom blir hon som en tiger när hon får springa i sitt tempo under sadel och det kan gå fort.

En dressyr bild.


(Den här bilden gick tyvärr inte att vända)

En montébild



Sen gillar jag ju smådjur. De är så sööööta<3





Sen gillar jag ju även att läsa, lyssna på musik och va inne på datorn.

Japp då var jag klar med 2:a punkten på listan. Återkommer med 3:an när jag är klar med den. Kanske imorgon.

Så godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0