What doesn't kill you makes a fighter...

Hallå...

Vart ingen träning idag:( Det var för kallt (-25) och då bär det bra fram till klockan 5 att träna men vid 7 tiden är det ganska hopplöst och mina stallskor klarar knappt av -2 grader.
Tog in några av hästarna och kan säga att de ville verkligen in. När jag gick in med Dobrah så skulle jag stänga dörren åt Dobrinah och då passade Dobrah på att smälla in mitt huvud ganska rejält i väggen.
Min näsa vart bedövad och trodde först att jag hade brutit näsbenet men det hade jag tydligen inte gjort, som tur var.
Hade bara lite ont i näsan sen som förmodligen kommer att bli helt blå:P Nåja det gör inget.


Hitta en gammal bild på en häst som vi hade för måååånga år sedan. Hilite hette han och var en leasing häst vi hade före Rolles tid. Han har tyvärr varit död i många år men jag minns honom ganska väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0