I am lost...

Hallå allihopa!

Hade friluftsdag igår och åkte slalom så jag var bara jättetrött när jag kom hem så jag orkade inte att logga in på datorn. I stället for jag ut och red Fanny en stund. Hon var jättefin men lite tjafsig för att alla hästar var inne i stallet så hon började att gnägga och tjorva. Men hon är inte någon skvättig häst trots att hon bara är 4 år. 

 
Fanny<3

Idag så passade jag på att träna Extra och Joker en stund. Extra fick dra däck igen och han var lite piggare än senast. Stretchade honom lite efteråt och han skötte sig jättebra med det.

Var sen ute och red Joker och han var pigg men hosta till en gång. Så vi får vänta lite till innan vi kan köra honom igen.

Måste plugga nu och sen sova så godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0