Utkast: Feb. 25, 2012

Hallå.
Sorry att jag inte skrev igår men somnade efter att ha sett på Criminal Minds Suspect Behaviour (stavning?) och när jag vakna igen så orkade jag inte. Så jag kör en kort sammanfattning nu.

Torsdag:
Red Joker en stund och han var jättefin men han börjar att skaffa sig Kirens olater i ridningen *suck*. Alltså han ska stanna och backa eller vägra att gå framåt när han känner för det eller så ska han gå åt ett helt annat håll än tänkt. Jaja, det kan vara ett bra tecken.
Men red lite dressyr och lite på åkern. Han är jättemjuk och lätt att gå på volten med så jag är nöjd:)

<3

Fredag:
Tömkörde Extra när jag kom hem ch han var jätteduktig men lite lat och ville inte galopperaX) Då vart han bara tjurig och skulle backa ut ifrån ridbanan. Nåja han trampade riktigt fint under sig och hade en lagomt snabb trav.
Det är bra med lite varierande träning:)


<3

Lördag:
Va på loppis på Nolia och sålde lite saker vi hade rensat fram ur förrådet så vi tjäna 1200 kr ungefär. Hemma så såg jag på travet, åt middag och plockade undan lite saker i mitt rum innan det var dags att ta in hästarna och sen se på Gladiatorerna.
Satt och såg slutet på Världscuptävlingarna i Hoppning och Kür från Göteborg Horse Show. Rolf-Göran Bengtsson och Ninja La Silla rev tyvärr sista hindret i omhoppningen och hamnade på en 6:e plats medans Patrik Kittel och Toy Story vann i Küren. Härligt att vi fick en svensk seger:)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0