Några hästar....

Hallå igen!

Nu har jag sett klart på travet och Fannys brorsa gick jättebra. Vet inte om han var på pengar men han såg jättefin ut och han avsluta bra. Skulle vara kul om Fanny också kunde bli riktigt bra.

I alla fall Kiren var jättepigg, mjuk och slog bakut minst 10 gånger:) Vi plumsade lite, red lite på volt och sen gick Kiren och spejade åt alla håll. Härlig häst, man kan inte tro att han är gammal.


Kiren förra våren<3

Okej har inte så mycket att skriva så jag tänkte räkna upp alla hästar som jag har ridit genom åren. Det är inte få hästar det. Överstruket betyder att jag vet att den hästen inte längre lever.

Shettisar:
Max IV
Näsvallens Aldur
Askö Tubby Noon

Russ:
Extra
Karismas Lillbror
Lilla My

Övriga B-ponnyer:
Verbero

C- och D-ponnyer:
Samantha  (Hoppas du har det bra i himlen<3)
Resi
Primo
Charmör
Oh My Rosenwinkels Thalia
Mr Cool Guy
Nanette
Rambler
Sigrid
Maja
Kastor

Ökenstormen

Islandshäst:
Putte

Varmblod:
Chakir
Cragganmore
Dobrah
Rollercoaster
Quintana
Gold Laday
Gallant Hero
Corsair
Candy Shot
Candy Harper
Sunny Starlet
Barbwire
Maritza
R.B. Hilite

Kallblodstravare:
Joker Pirat
Lovina Pirat
Faxe Pirat
Brago Pirat
(tror jag i alla fall)
Kesola
Smällfaksen
Björlifaks
Neslands Tor
Stenegårds Odin
Nero
Sluggo

Övriga storhästar:
Izabella
Sunshine
Heros
Chinelle
Camomill
Mr Magoo

Ja det var alla jag kommer ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0