Ingen rubrik

Förlåt, förlåt, förlåt att jag inte skrivit. Det har bara inte blivit av.

Kortsammanfattning:

Lördag: Vi var ner med Fanny på banan och hon fick gå ett jobb. Hon var lite barnslig och ville inte riktigt ta i men hon skötte sig jättebra ändå.
När vi skulle hem och skulle in i byn så körde vi fast för att det hade drevat hemskt mycket. Vi fick lossa Fanny och gå hem med henne och sen backa loss och ta en omväg hem.
Hästarna fick komma in vid 3 för att det var en väldig snöstorm. Chillade sen när allt var klart och hade en lugn kväll.

Söndag: Var ute och körde Extra och hade Sindy på släp och Extra kändes jättefin men han måste tränas mer men det går inte att köra på åkern för där är det jättestora drivor och traktoreländet funkar inte så därför går det inte att skotta runt åkern.
Men annars så jobbade jag i stallet resten av dagen.

Måndag: Skola så jag red bara Joker. Red han efter vägen en liten stund och han är aldrig riden ut när det är så mörkt som det var så han stanna och lyssna och var lite småfjantig. Det slutade med att vi vände om och taktade hemåt och helt plötsligt som kom plogbilen så jag hoppade bara av Joker och ledde han sista biten för att han var superpigg. Nåja bättre att ta det säkra före det osäkra. Han är trots allt bara 4år och har aldrig mött en plogbil när han har tränat.
Red sen några minuters dressyr och det märks att han är lite less på det så nu ska han börja köras för att han ska få lite variation.

Idag så har jag knappt gjort något så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0