I'm alive...

Hallå allihopa!
Skrev inget igår för att jag hade den stora datorn och där dampar internet rejält och jag vart så less tillslut att jag stängde av den.
Red Dobrah och Joker igår och de var jättefina men Joker var galet het så jag hade lite fullt upp.
Körde även min räser Max som bara ville springa fort i början men sen lugnade han ner sig:)

Idag har jag endast kört Extra som var lite fjaskig och mycket pigg. Han höll på att hoppa rätt in i en snödriva när han såg två personer som var ute och gickXD Knashäst. Sen har jag pysslat om stora Quintelle och hon stod som ett ljus:) Pysslade om henne väldigt länge och hon var jätteglad. Fina gumman<3


Tog några bilder idag men de kommer någon annan gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0