Time to fly...

Hallå allihopa!

Har varit på loppis på umåker idag och vi sålde lite saker fram tills klockan 3 då vi for hem. Väl hemma vid halv så gjorde vi oss klara för att fara till farmor och farfar och äta middag då farfar fyller år imorgon.
Hemma igen så satt jag och såg på "Kontoret", tog in hästarna efteråt och vid 9 var det "Wallander" på TV:n.

Imorgon så ska jag träna 3 hästar när jag kommer hem. Det är Extra som ska köras, Joker och Kiren ska ridas så jag har fullt upp. Ska ta med kameran ut men hoppas att det går att fota lite i alla fall. 

Aja, måste plugga nu:( Har HK-prov i konsumentekonomi och jag har knappt slagit upp boken än:P Haha, som vanligt alltså.

Godnatt:)


Lille Kiren♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0