The darker instinct is growing...

Hallå allihopa!

Nu vet ni i alla fall att jag lever.
Har inte haft tid att gå in på datorn sen i lördags för att i söndags så for jag och Lovisa till stan för att shoppa (hatar verkligen det ordet) och det slutade med att jag hade köpt ett armband för 30kr på Ur&penn (bra affär och precis i min prisklass), ett grönt nagellack från åhlens och en lyxig bodylotion till mamma från åhlens.

I måndags så var det trav på umåker och vi startade Kiren och Cragge. Det gick uselt men hästarna gjorde vad de kunde.
Passade på att köpa en grimma till Dobrah som gick för 69kr. Bild kommer...

Igår så steg jag upp klockan 6 för att hinna käka frukost, byta om och hinna med skolbussen. Hade nämligen nationellt prov i svenska och det gick bra tyckte jag men såååå drygt. Nåja glad att första delen är klar. Nästa del är imorgon.

Mina planer för dagen:

Köra på tur med Extra

Rida på tur med Joker

Rida Dobrah

Städa hos marsvinen och hos Lilla Gubben

Jobba i stallet

Ja det var allt. Måste stiga upp vid halv 6 för att jag ska även se livesändningen från V86:an och lunchtravet.

Takida - Tonight:
http://www.youtube.com/watch?v=7AoxptKB7XA&feature=endscreen&NR=1


Joker<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0