Sorry...

Förlåt att jag inte skrev något igår men jag var så trött att jag inte orkade logga in på datorn. Gjorde inte mycket förutom rida lite dressyr på Joker och han få man jobba med otroligt mycket. Han kändes då ganska bra.
Idag hade jag ingen bra dag i skolan precis... Fick ett magsårsanfall och sen trodde jag att jag höll på att blöda näsblod men det gjorde jag inte. 
Hemma så passade jag på att rida joker och köra Extra. Joker fick plumsa i snön i 20minuter för att det var -21 grader så jag vart väldigt frusen. Han var grymt pigg, bara taktade och var lite ivrig av sig. Grymt fin häst.
Körde Extra en stund och han kändes jättefin och pigg:)

Måste läsa en stund nu och sen sova så godnatt.


Joker<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0