Soon it's over....

Hallå allihopa!

Förlåt att jag inte skrivit men jag har inte haft tid de senaste dagarna. Har haft fullt upp med att gå i skolan, träna hästar och annat.
Var ledig igår så då passade jag på att träna Extra, Joker och Dobrah. Körde en grymt fin och pigg Extra som bara ville springa och låg stenhårt på bettet på vägen hem. Hade fullt sjå med att hålla honom. Men så grymt fin ha va<3

Red sen Joker på en tur och träna lite monté i långsamt tempo och han var mycket finare och lugnare än förra gången. Han var jättefin och duktig och jag är nöjd med mig själv också. Stog i montésits en bra stund trots min usla kondis så det är ett steg i rätt riktning. Men har grymt mycket träningsvärk idag:P

Sen red jag Dobrah två varv runt åkern och hon skötte sig jättebra. Så det var jättebra + att hon lyckades stå stilla 6-7 sekunder när jag skulle hoppa upp på hennes rygg så det är grymt bra.

Sen har jag haft nationellt prov idag i sv och det gick bra tyckte jag ialla fall. Sen fick vi sluta 14.45 så det var inte så dumt.


Dobrah gumman<3
Hon har ett riktigt speciellt humör både i hantering och i träning men är både snäll och fin.

Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0