+11 och -34

hallå allihopa!

Vaknade 7 imorse efter ca 4½ timmars sömn... Det tog ett tag för mig att vakna men när jag väl gjorde det så gick jag ner till köket och vände genst om och gick upp igen. Anledningen: Det var +11 grader i köket så jag kunde knappt va där. Och ute var det -34. Haha rolig morgon:P Slog på datorn en stund innan jag gick ner och åt frukost. Sen så skulle vi på loppis i nolia och sälja "lite" saker och det gick bra faktiskt. Vi sålde för över 1000 spänn.
Sen in på granngården och köpa ett par nya vinterstallkängor till mig för mitt andra par tål knappt -2. Sen skulle mamma handla innan vi får till v-by för att jag sover över hos en av mina bästisar: Lovisa. Vi har sett på film, pratat, varit inne på datorn och lyssnat lite på musik. Nice:)

Imorgon ska vi till stan. Jag ska köpa en present till mamma som fyller år på måndag och kanske handla något till mig.

Aja ska inte skriva nå länge så godnatt.


En bild som jag jobbar med på bilden:) Håller på att kalkera den från en annan bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0