Världens bästa Cragge<3

Har varit ute och kört världens finaste Cragge en stund idag och han var jättefin♥ Det var längesedan som han vart körd senast och vi var ute och skrittade ungefär i en kvart. Han vart verkligen jätteglad att få komma ut en stund och röra på sig och började t.o.m. att trava och passgånga lite men då fick jag säga åt honom att ta det lite lugnt och då vart han lite sur. Men mamma och pappa höll på att ge hästarna mat så då ville Cragge givetvis gå och äta så då fick vi gå in. Tror att jag ska ut och gå med honom imorgon men vi får se. 
Cragge och Ida. 
 
Imorgon blir det ut för att rida Fanny och Quintelle. Kan även hända att jag far ut en sväng och rider Joker barbacka men vi får se. Förresten så ska Joker kvala på Söndag:D Då ska vi upp till Bodö som ligger i nordnorge för att starta Kiren och kvala Joker så det ska bli grymt spännande. Dessutom så har jag en överraskning till er men vad det är det får ni veta någon annan gång;)
 
Vet ni vad en av de dummaste ideérna som jag någonsin haft? Jo att fara ut för att jogga i 23 plusgrader och jag har problem med värme så det gör jag inte om.
 
Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0