Tillbaka

Hallå allihopa!
Har jobbat de senaste dagarna uppe i Jörn så därför har det inte blivit någon uppdatering.
Kiren startade i torsdags och var 2:a utan pengar men han gjorde ett bra lopp då det kom en rejäl skur innan loppet och eftersom att mr Kiren INTE gillar geggig bana så gjorde han ett bra lopp då han först vart hängande i 3:e spår, sen så fick han backa sig ner till sista häst och sen när han attackerade fick han inte riktigt fäste och såg trött ut men spurtade bra på upploppet. Är riktigt nöjd med hästens prestation men det vart ju lite fel så det är bara att hitta nya lopp och komma igen. Vann loppet gjorde en bra häst som heter Trustworthy Ås och tränas utav en duktig tränare som heter Henrik Svensson och jag tycker att den hästen var en välförtjänt vinnare.

Kommentarer
Postat av: Thelma

sv: Okej, ska försöka fixa det imorgon :D!

Svar: Ok:D
Stina

2012-08-08 @ 00:14:48
URL: http://minturbo.blogg.se
Postat av: Anna

sv: precis som jag gör, helt rätt :D
jag gillar inte när dom ska "straffa" hästarna genom att inte ta hand om dom ordentligt när dom gjort dåligt ifrån sig i ett lopp eller så.. men jag tänker som du :D

förresten, är ida hos dig nu?:)

Svar: Japp det är helt rätt:)Håller med dig. Vi tänker lika:) Uppskattar alla personer som tänker som vi gör.

Nej tyvärr inte, hon åkte i torsdags:(
Stina

2012-08-08 @ 00:34:18
URL: http://annaeidegren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0