Mina fina 4-åriga pållar

Hallå allihopa!
 
Igår så gjorde jag en massa olika saker. Fyllde 2 eller 3 kartonger med grejor och gick ut med det i förrådet, städade Fantas bur, fixade lite hushållsysslor, cyklade till Rödåsel och tillbaka och så red jag Joker och Quintelle en stund. Quintelle fick gå lite serpentinbågar och hon kändes fin men hon var lite knepig på volten då hon slängde på huvudet men annars gick det bra. 
Joker red jag i ungefär en kvart och vi red lite lätt dressyr, bara lite halter och volter. Red han barbacka för att det kändes onödigt att ta sadeln när jag ändå bara skulle röra på honom. Joker var lugn och kändes jättefin så nu är jag nöjd:)
 
Jag är nöjd med båda två och imorgon ska de in på banan:) Quintelle ska ev gå intervaller och Joker ska springa på banan i ett snabbjobb. Hoppas att det går bra för att då ska han kanske kvala:)
 
Joker när han var 6 månader gammal. Trollungen, som har blivit stor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0